Regulamin sklepu

 
REGULAMIN SKLEPU

 

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży Produktów prowadzonej przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów ze Sklepu oraz prawa i obowiązki Sprzedawcy/Usługodawcy                     i Klienta związane z korzystaniem ze sklepu, który prowadzony jest przez Zbigniewa Zaręba działającego pod firmą: Systemy Zabezpieczeń  ZILMAKS Zbigniew Zaręba, z siedzibą w Sławie ul. Odrodzonego Wojska Polskiego 2, adres do doręczeń 67-410 Sława ul. Waryńskiego 81.

1.Usługodawca Zbigniew Zaręba prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Systemy Zabezpieczeń  ZILMAKS Zbigniew Zaręba, NIP: 9251918237, REGON:080206191, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), działając na podstawie art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej Rozporządzeniem) informuje, że:         

1) jest administratorem danych osobowych Klienta,
2) przetwarza dane osobowe Klienta w celu wykonania i realizacji Zamówienia, obsługi Konta Klienta, udzielania informacji o Produktach w zakresie niezbędnym do wykonania umowy - art. 6 ust.1 lit. b Rozporządzenia, badania poziomu satysfakcji Klienta i ustalania poziomu jakości obsługi i zadowolenia Klienta ze świadczonych usług będącego realizacją uzasadnionego interesu Usługodawcy - art. 6 ust.1 lit. f) Rozporządzenia, oferowania Klientom usług w ramach marketingu bezpośredniego usług Usługodawcy będącego realizacją uzasadnionego interesu Usługodawcy - art. 6 ust.1 lit. f) Rozporządzenia a także przekazywania informacji handlowych w ramach marketingu bezpośredniego usług na podstawie zgody osoby, której dane są przetwarzane - art. 6 ust.1 lit. a) Rozporządzenia,
3) dane osobowe Klienta mogą być przekazywane do zaufanych partnerów Usługodawcy, którzy uczestniczą w obsłudze wykonania usług przez Usługodawcę, takich jak firmy kurierskie będące doręczycielami Produktów, producenci Produktów w zakresie niezbędnym do obsługi roszczeń gwarancyjnych, podmioty świadczące usługi księgowe,  administratorzy  i serwisanci systemów lub programów marketingowych, telekomunikacyjnych i informatycznych, z których korzysta Usługodawca, a także administratorzy  i serwisanci serwerów hostingowych, na których są przechowywane dane,
4) dane mogą być przekazane do państwa trzeciego przy założeniu zachowania odpowiedniego stopnia ochrony na zasadach określonych w Rozporządzeniu i wskazanych w Polityce Prywatności Usługodawcy dostępnej na stronie www.zilmaks.pl.   

2. Ponadto, na zasadzie art. 13 ust. 2 Rozporządzenia Usługodawca jako administrator danych wypełniając obowiązek zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania informuje co następuje: 1) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane obejmuje okres korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, dochodzenia roszczeń wynikających z zawartych umów sprzedaży, okres wykonania zobowiązań przewidzianych prawem takich jak rękojmia lub obsługa gwarancji udzielonych przez producentów Produktów oraz okres wyznaczony przepisami prawa, w tym prawa podatkowego i prawa o rachunkowości. W zakresie danych przetwarzanych na potrzeby marketingu bezpośredniego usług dane będą przetwarzane w tym celu do czasu zgłoszenia przez Klienta sprzeciwu lub odpowiednio cofnięcia zgody; 2) Klientowi przysługuje prawo do żądania od Usługodawcy jako administratora dostępu do jego danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania opartego na podstawie uzasadnionego interesu Usługodawcy, a także prawo do przenoszenia danych; 3) w zakresie wykonywania usługi "Newsletter zilmaks.pl". Klient ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; 5) podanie przez Klienta danych osobowych w zakresie określonym w Formularzu Zamówienia  jako dane wymagane jest wymogiem umownym złożenia Zamówienia i zawarcia skutecznej umowy sprzedaży a w zakresie zamówienia "Newsletter zilmaks.pl" wymogiem umownym skorzystania z tej usługi, a w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. zakresie usługi te nie będą  mogły być zrealizowane.

3. Usługodawca może przetwarzać m.in. następujące dane osobowe Klienta: 1) nazwisko i imię, 2) numer NIP (w przypadku Klienta prowadzącego działalność gospodarczą), 3)  adres zamieszkania lub adres do korespondencji, 4) adres poczty elektronicznej, 5) numer telefonu Klienta.  Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na Konto Klienta.

4. W przypadku Klientów, którzy w ramach działalności Sklepu korzystają wyłącznie z usługi "Newsletter zilmaks.pl" Usługodawca zbiera dane osobowe tych Klientów (tj. adres e-mail) w celu ich przetwarzania dla realizacji usługi „Newsletter zilmaks.pl”. Dane są podawane przez osoby, których dotyczą, dobrowolnie, niemniej bez ich podania nie jest możliwa realizacja usługi „Newsletter zilmaks.pl”.

5. Usługodawca przetwarza numer telefonu Klienta w celu realizacji Zamówienia Klienta lub zapewnienia możliwości korzystania przez Klienta ze Sklepu z uwagi na właściwość tych czynności, w tym specyfikę Produktów lub sposób rozliczania Zamówień, które  w szczególności wymagają autoryzacji dokonywanych Zamówień mając na uwagę zagrożenia związane z dokonywaniem tych czynności w formie elektronicznej za pośrednictwem Internetu

6. Dalsze powierzenie przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę wybranemu przez niego podmiotowi trzeciemu (podwykonawcy) wymaga zawarcia przez Usługodawca z tym podmiotem umowy określającej w szczególności zakres i cel dalszego powierzenia przetwarzania danych osobowych.

7. Usługodawca przy przetwarzaniu danych osobowych przestrzega bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa i deklaruje zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa przewarzania danych.

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym zawierania umów przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość (za pośrednictwem Strony Sprzedawcy lub telefonicznie, w tym za pomocą faksu), korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym prawa i obowiązki Sprzedawcy/Usługodawcy i Klienta. Niniejszy Regulamin ma również zastosowanie do Zamówień dokonywanych drogą telefoniczną, w tym faksem.

  • W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  • Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu następujące usługi (usługi świadczone drogą elektroniczną): umożliwienie Klientom składania Zamówień dotyczących Produktów dostępnych w ramach Sklepu i zawierania Umów sprzedaży Produktów na odległość, udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie, korzystanie z usługi „Newsletter zilmaks.pl”. Usługi świadczone przez Usługodawcę drogą elektroniczną mają charakter nieodpłatny.
  • Dokonywanie Zamówień przez Klienta drogą telefoniczną w tym faksem jest związane               z koniecznością poniesienia przez Klienta kosztów połączenia telefonicznego. Powyższe opłaty nie są pobierane przez Sprzedawcę, ale przez operatora telefonicznego, z którego usług korzysta Klient.
  • Klienci mają możliwość składania Zamówień za pośrednictwem Strony Sklepu niezależnie od tego czy dokonali Rejestracji.
  • Klient przed złożeniem Zamówienia zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu.
  • Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  • Informacje o Produktach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  • Ceny Produktów w Sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają należności publicznoprawne, w tym podatek VAT, cła, etc. (ceny brutto). Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy (koszty dostawy podawane są odrębnie). Koszty dostawy Produktów ponosi Klient, chyba że z opisu Produktu na Stronie wynika, iż koszty te ponosi Sprzedawca.
  • Sprzedawca nie jest producentem Produktów.
  • Ceny Produktów podawane na Stronie Sprzedawcy mają charakter wiążący od momentu zawarcia Umowy sprzedaży lub w przypadku telefonicznego składania zamówienia przez Klienta będącego Konsumentem od momentu przesłania do Klienta potwierdzenia treści proponowanej umowy.
  • Sprzedawca realizuje Umowy Sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz na terenie krajów Unii Europejskiej.
  • Sprzedawca w wykonaniu Umowy sprzedaży ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad fizycznych i prawnych.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Podane niżej, a użyte w niniejszym regulaminie (zwanym dalej Regulaminem) sformułowania mają następujące znaczenie:

1. Formularz Rejestracyjny – formularz elektroniczny stanowiący element Strony Sprzedawcy, za pomocą którego Klient może dokonać Rejestracji Konta Klienta.

2. Formularz Zamówienia - formularz elektroniczny stanowiący element Strony Sprzedawcy, za pomocą którego Klient może dokonać Zamówienia za pośrednictwem Sklepu.

3. Klient - osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu zapisów Kodeksu Cywilnego.

4. Hasło – ciąg znaków konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta Klienta, określany przez Klienta podczas procesu Rejestracji.

5. Informacja handlowa – informacja handlowa w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn.zm.).

6. Kodeks cywilny – ustawa z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

7. Konsument – osoba fizyczna zdefiniowana w art. 211 Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej ze Sprzedawcą/Usługodawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

8. Konto Klienta – podstrona Strony Sprzedawcy pod nazwą „Moje Konto”, w ramach której Klient ma możliwość m.in. zarządzać danymi osobowymi, kontrolować złożone Zamówienia, dokonać zmiany Hasła, przeglądać historię Zamówień (dostęp do Konta Klienta chroniony jest Hasłem i Loginem określanymi przez Klienta).

9. Login Klienta – ciąg znaków (e-mail Klienta), konieczny do uzyskania dostępu do Konta Klienta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji.

10. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady dokonywania przez Sprzedawcę sprzedaży Produktów przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów ze Sklepu oraz prawa i obowiązki Sprzedawcy/Usługodawcy i Klienta związane z korzystaniem ze Sklepu.

11. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta za pośrednictwem podstrony Strony Sprzedawcy zatytułowanej „Moje Konto”, dokonywana za pomocą Formularza Rejestracyjnego.

12. Sklep lub Sklep internetowy – sklep internetowy pod nazwą Zilmaks.pl należący do Sprzedawcy/Usługodawcy, prowadzony za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.zilmaks.pl, umożliwiającej Klientom zawieranie umów sprzedaży Produktów.

13. Strona Sprzedawcy/Usługodawcy lub Strona – strona internetowa Sprzedawcy/Usługodawcy dostępna pod adresem internetowym: www.zilmaks.pl, za pośrednictwem której prowadzony jest Sklep.

14. Produkt – rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy sprzedaży, opisana na Stronie Sprzedawcy.

15. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.

16. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy/Usługodawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do tych informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą,  które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

17. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcę a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

18. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

19. Usługodawca lub Sprzedawca – Zbigniew Zaręba, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Systemy Zabezpieczeń ZILMAKS Zbigniew Zaręba NIP: 9251918237, REGON 080206191, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji                  o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej (CEIDG), którą prowadzi Minister Gospodarki Rzeczpospolitej Polski.

20. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu na odległość za pośrednictwem Sklepu i/lub drogą telefoniczną, określające rodzaj, liczbę sztuk Produktu, sposób dostawy Produktu, sposób płatności za Produkt, dane Klienta niezbędne do realizacji zamówienia, informację o chęci otrzymania faktury VAT, ewentualne inne uwagi Klienta.

II. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

W ramach Sklepu Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usługi polegającej na możliwości nieodpłatnego zawierania Umów sprzedaży za pośrednictwem strony Sprzedawcy (usługa elektroniczna) w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Klienta Formularza Rejestracyjnego albo każdorazowo z chwilą złożenia Zamówienia przez Klienta za pomocą Formularza Zamówienia. W obu przypadkach umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.
Usługodawca lub Klient może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zachowaniem 10 dniowego terminu wypowiedzenia ze skutkiem na przyszłość. Wypowiedzenie dokonuje się poprzez przesłanie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy za pomocą e-maila lub pisemnie listem. Postanowienia niniejszego ustępu nie ograniczają uprawnień Klienta będącego Konsumentem do odstąpienia od umowy – na zasadach wskazanych w punkcie IV niniejszego Regulaminu.
Rejestracja w ramach Sklepu następuje poprzez zaakceptowanie Formularza Rejestracyjnego, umieszczonego na Stronie Sprzedawcy po wypełnieniu odpowiednich rubryk tego formularza.
Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
Niedozwolonym jest korzystanie ze Strony Sprzedawcy w sposób naruszający obowiązujące prawo, przepisy Regulaminu bądź dobre obyczaje.
Niedozwolonym jest podawanie przez Klienta w procesie Rejestracji lub składania Zamówienia fałszywych danych oraz oszukańczych bądź obliczonych na spekulację Zamówień, a także dokonywanie jakichkolwiek fikcyjnych lub pozornych Zamówień.
Sprzedawca/Usługodawca może wstrzymać dostęp do Sklepu Klientowi, który korzysta ze Sklepu do celów niezgodnych z przeznaczeniem lub na szkodę osób trzecich lub narusza obowiązujące prawo, postanowienia Regulaminu bądź dobre obyczaje.
Klient ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

III. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ, ZAWIERANIA I REALIZACJI UMÓW SPRZEDAŻY

  1. Klient może zawrzeć Umowę sprzedaży Produktów za pośrednictwem Strony Sprzedawcy lub drogą telefoniczną, w tym za pośrednictwem faksu, na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
  2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Strony Sprzedawcy należy wejść na Stronę Sprzedawcy, a następnie dokonać wyboru Produktu dostępnego w Sklepie (poprzez klikniecie „do koszyka”) i złożyć Zamówienie poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia (poprzez kliknięcie „Zamawiam i płacę”) oraz podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i podane informacje na Stronie Sprzedawcy. Przed złożeniem Zamówienia Klientowi prezentowane jest podsumowanie Zamówienia. Umowa sprzedaży jest zawarta w momencie potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia Sprzedawca przesyła na adres e-mail Klienta podany w formularzu zamówienia.
  3. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu drogą telefoniczną, należy zadzwonić na numer telefoniczny Sprzedawcy podany na Stronie Sprzedawcy, dokonać wyboru Produktu lub Produktów oraz sposobu dostawy  i złożyć Zamówienie, podejmując kolejne czynności w oparciu wskazówki Sprzedawcy podawane telefonicznie. W przypadku zamówienia składanego faksem należy przesłać faks na numer faksu Sprzedawcy podany na Stronie dokonując wyboru Produktu lub Produktów oraz sposobu dostawy  (Klient proszony jest o podanie danych kontaktowych, które umożliwią szybki kontakt: adres e-mail lub numer telefonu). W przypadku Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca po rozmowie telefonicznej lub po otrzymaniu faksu przesyła do Klienta potwierdzenie treści proponowanej Umowy sprzedaży, w tym informację nt. ceny oraz kosztów dostawy. Potwierdzenie to przesyłane jest na papierze lub innym trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną, jeżeli Klient podał adres e-mail). Klient po otrzymaniu od Sprzedawcy potwierdzenia treści proponowanej umowy składa oświadczenie o zawarciu Umowy sprzedaży – oświadczenie Klienta o zawarciu Umowy sprzedaży jest skuteczne, jeżeli zostało utrwalone na papierze lub innym trwałym nośnik (np. w formie wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną). Jeżeli Klient nie złoży oświadczenia o zawarciu Umowy sprzedaży, umowa nie zostanie zawarta.
  4. Umowa sprzedaży Produktów zostanie zawarta:
  • w przypadku złożenia Zamówienia za pośrednictwem Strony Sprzedawcy  z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia;
  • w przypadku złożenia przez Klienta będącego Konsumentem Zamówienia drogą telefoniczną (w tym przy wykorzystaniu faksu) - z chwilą złożenia Sprzedawcy przez Klienta oświadczenia o potwierdzeniu zawarcia Umowy sprzedaży – zgodnie z ust. 3 powyżej;
  • w przypadku złożenia przez Klienta nie będącego Konsumentem Zamówienia drogą telefoniczną (w tym przy wykorzystaniu faksu) i podania adresu e-mail do ustalenia momentu zawarcia Umowy Sprzedaży odpowiednie zastosowanie znajduje punkt ”a” powyżej, a w przypadku w przypadku złożenia Zamówienia przez Klienta nie będącego Konsumentem drogą telefoniczną (w tym przy wykorzystaniu faksu) i niepodania przez Klienta adresu e-mail Umowa sprzedaży Produktów zostanie zawarta wraz z potwierdzeniem przez Sprzedawcę złożenia Zamówienia w trakcie rozmowy telefonicznej lub z chwilą otrzymania od Sprzedawcy e-maila zawierającego potwierdzenie złożenia Zamówienia wraz z potwierdzeniem parametrów Zamówienia.
  1. Zamówienia składane za pośrednictwem Formularza Zamówień oraz faksem mogą być wysyłane 24 godziny na dobę. 
  2. Zamówienia składane telefonicznie mogą być składane w od poniedziałku do piątku  w godzinach 9-17.
  3. Zamówienia złożone w dni powszednie (poniedziałek-piątek) po godz. 15.00, w soboty oraz w dni ustawowo wolne od pracy realizowane są w najbliższym dniu roboczym (poniedziałek-piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
  4. Nieprawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia może skutkować brakiem możliwości realizacji Zamówienia.
  5. Klient posiadający Konto Klienta w Sklepie może sprawdzać za pośrednictwem Konta Klienta przebieg realizacji Zamówienia (dotyczy Zamówienia złożonego za pośrednictwem Strony Sprzedawcy). Ponadto Klient posiadający Konto Klienta otrzymuje drogą mailową na bieżąco informacje od Sprzedawcy o przebiegu realizacji Zamówienia (dotyczy Zamówienia złożonego za pośrednictwem Strony Sprzedawcy).
  6. Sprzedawca wystawia paragony fiskalne oraz faktury VAT. W przypadku dostawy  „za pobraniem” realizowanej na rzecz Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca doręcza Klientowi dowód zakupu w postaci faktury.  W pozostałych przypadkach                 w celu otrzymania faktury VAT koniecznym jest zaznaczenie takiej opcji w Zamówieniu, chyba że obowiązek wystawienia faktury wynika z obowiązujących przepisów prawa.
  7. Formy płatności. Klient dokonując Zamówienia wybiera najbardziej mu odpowiadającą formę płatności. Zapłata za Produkt może być dokonana:
  • przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy wskazany na Stronie Sprzedawcy w podstronie o nazwie „Kontakt” (w przypadku zamówień składanych za pośrednictwem Strony Sklepu rachunek bankowy podany jest dodatkowo w podsumowaniu Zamówienia oraz w wiadomości przesłanej na adres poczty elektronicznej Klienta);
  • tzw. „szybkim przelewem” za pośrednictwem serwisu pod adresem www.dotpay.pl prowadzonym przez: Dotpay Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie, 30-552 Kraków, przy ulicy Wielickiej 72, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000700791, posiadająca numer NIP 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, numer REGON 240770255
  • gotówką przy odbiorze Produktu na ręce dostarczyciela przesyłki (listonosz/kurier) .
  • w przypadku płatności przelewem bankowym termin płatności wynosi 7 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.

Dostawa Produktów:

a. Sprzedawca wysyła Produkt na adres podany w Formularzu Rejestracyjnym lub inny adres podany przy Zamówieniu przez Klienta. Klient ma możliwość także osobistego odbioru Produktu w Sklepie fizycznym.

b. Dostawa Produktów wykonywana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej (UPS, DPD, DHL). Po indywidualnym uzgodnieniu ze Sprzedawcą możliwa jest wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej. W przypadku chęci skorzystania  z tej opcji wysyłki proszę skontaktować się telefonicznie lub drogą mailową ze Sprzedawcą przed złożeniem Zamówienia.

c. Towary wysyłane są do 72 godzin od dnia zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy lub pozytywnej autoryzacji wpłaty przez firmę przyjmującą płatność, o ile Klient nie zażyczy sobie późniejszego terminu wysyłki, a w przypadku wyboru płatności za pobraniem do 72 godzin od zawarcia Umowy sprzedaży. Wydanie Produktu Klientowi będącemu Konsumentem następuje maksymalnie do 30 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, chyba że Klient wyraźnie zażyczył sobie późniejsze doręczenie Produktu.

d. Koszt dostarczenia zamówionego Produktu/ów jest podawany na Stronie Sprzedawcy, przy wyborze sposobu dostawy oraz podczas podsumowania Zamówienia.

e. Termin dostawy zamówionych Produktów wynosi: w przypadku kuriera od 1 do 3 dni roboczych (poniedziałek-piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od momentu wysłania Produktu, w przypadku Poczty Polskiej od 48 godzin do 14 dni roboczych (poniedziałek-piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od momentu wysłania Produktu.

f. Podczas odbioru przesyłki Klient ma prawo sprawdzić czy nie jest uszkodzona, a w szczególności przesyłany Produkt. Jeśli pojawią się jakieś wątpliwości Klient ma prawo otwarcia przesyłki przy dostarczycielu przesyłki. W przypadku uszkodzenia Produktu Klient ma prawo sporządzić protokół uszkodzeń razem z dostarczycielem przesyłki oraz ma prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, ponadto Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o tym fakcie. Takie działanie usprawnia szybkie rozpatrzenie reklamacji i wysyłki nowego Produktu.

13.  Przeniesienie własności Produktu na Klienta następuje w momencie odbioru przez niego Produktu.

IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość, w tym Umowy sprzedaży Produktów zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie Sprzedawcy/Usługodawcy (Systemy Zabezpieczeń ZILMAKS Zbigniew Zaręba, 67-410 Sława, ul. Waryńskiego nr 81) w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni.
  2. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez złożenie oświadczenia w sposób, który umożliwi zapoznanie się z nim przez Sprzedawcę/Usługodawcę np. drogą pisemną na adres: Systemy Zabezpieczeń ZILMAKS Zbigniew Zaręba, 67-410 Sława, ul. Waryńskiego nr 81 lub drogą wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną na adres: zbyszek@zilmaks.pl.  W przypadku, gdy Klient złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej, Sprzedawca/Usługodawca niezwłocznie prześle do Klienta na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną) potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. Konsument może wykorzystać „Formularz odstąpienia od umowy przez Konsumenta” zawarty na Stronie Sprzedawcy, jednak wykorzystanie formularza nie jest obowiązkowe.
  4. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
  5. Wskazany powyżej termin 30-dniowy liczony jest:
  • w przypadku Umowy sprzedaży, w wykonaniu której następuje wydanie Produktu Klientowi - od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik;
  • w przypadku Umowy sprzedaży zobowiązującej do przeniesienia własności wielu Produktów, które są dostarczane osobno – od dnia objęcia w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik ostatniego Produktu objętego Umową sprzedaży;
  • w przypadku Umowy sprzedaży zobowiązującej do przeniesienia własności Produktów dostarczanych partiami lub w częściach – od dnia objęcia w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik ostatniej partii lub części;
  • przypadku umów o świadczenie usług - od dnia zawarcia umowy; w przypadku umów o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym – od dnia zawarcia umowy (chyba że dostarczenie treści cyfrowych nastąpiło w warunkach wskazanych w ust. 8 pkt 13 poniżej – wówczas prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje).
  1. Skutki odstąpienia od umowy:
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca/Usługodawca przyjął ofertę Konsumenta zawarcia umowy, oferta przestaje wiązać.
  • Sprzedawca/Usługodawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów. Sprzedawca/Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze od Konsumenta zwracany Produkt, Sprzedawca może wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotu Produktu lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Produktu na adres Sprzedawcy – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Konsument zwraca Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed upływem terminu. Zwracany przez Konsumenta Produkt powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Produkt powinien być umieszczony w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży (dokumenty gwarancyjne, instrukcje obsługi itp.), na adres Sprzedawcy .
  • Konsument ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu/ów, chyba że Sprzedawca zgodził się na ich poniesienie.
  1. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta tj. w odniesieniu do umów:

 

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
  12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

V. GWARANCJA

  1. W przypadku, gdy oferowany przez Sprzedawcę Produkt objęty jest gwarancją, informacja dotycząca gwarancji wraz z okresem obowiązywania gwarancji znajduje się w opisie produktu prezentowanym na Stronie  Sprzedawcy.
  2. Klient otrzymuje wraz z Produktem dokumenty gwarancyjne wystawione przez gwaranta.
  3. W przypadku, gdy gwarancja udzielona przez producenta realizowana jest w punktach serwisowych producenta, Sprzedawca może pośredniczyć w realizacji naprawy gwarancyjnej. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą (np. telefonicznie lub drogą mailową).
  4. Postanowienia powyższe nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klienta wynikających  z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności uprawnień wobec Sprzedawcy z tytułu wad Produktu. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji Klient może korzystać w szczególności z uprawnień wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi sprzedaży.
  5. Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane Produkty.

VI. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Klient ma prawo złożenia reklamacji do Sprzedawcy w związku z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zobowiązań na zasadach określonych  w obowiązujących przepisach.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, a w szczególności z tytułu wad Produktu zgodnie z zasadami określonymi przepisami  Kodeksu cywilnego, w tym z tytułu rękojmi sprzedaży.  
  3. Reklamacja powinna być wniesiona w sposób, który zapewni dojście do Sprzedawcy/Usługodawcy oświadczenia woli o złożeniu reklamacji  np. w formie pisemnej, a także za pomocą poczty elektronicznej i powinna zawierać następujące informacje:
  • imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail Klienta,
  • datę i numer Zamówienia,
  • określenie przedmiotu reklamacji, określenie cech kupionego Produktu lub usługi, kwoty jaka została zapłacona przez Klienta,
  • przedstawienie przyczyny i okoliczności uzasadniających reklamację, w tym daty stwierdzenia wady  Produktu w przypadku zgłaszania reklamacji w związku z taką okolicznością,
  • określenie żądania Klienta jakiego domaga się w związku ze składaną reklamacją,
  • datę,
  •  podpis Klienta (w przypadku reklamacji składanej w formie pisemnej).
  1.  Jeżeli z istoty reklamacji wynika, że celowym  jest odesłanie Produktu (np. w celu jego zbadania lub jeżeli Klient domaga się wymiany lub naprawy Produktu), Klient przesyła do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy Produkt, chyba że z uwagi na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu byłoby nadmiernie utrudnione (w takim przypadku Klient proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą).
  2. Dane kontaktowe Sprzedawcy do składania reklamacji i wysyłki reklamowanego Produktu:

Systemy Zabezpieczeń Zilmaks, 67-410 Sława, ul. Waryńskiego 81 lub na adres e-mail: zbyszek@zilmaks.pl

  1. Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację niezwłocznie.
  2. Sprzedawca nie później niż 14 dni od dnia złożenia reklamacji przekaże Klientowi będącemu Konsumentem informację, czy uznaje reklamację. W przypadku, gdy Klient będący Konsumentem w związku z reklamacją Produktu zażąda wymiany Produktu lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, będzie to równoznaczne z uznaniem żądania Klienta.

VII. POLUBOWNE ROZSTRZYGANIE SPORÓW Z KLIENTAMI BĘDACYMI KONSUMENTAMI
(dodatkowe informacje dla Klientów będących Konsumentami)

  1. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Dotyczy to m.in. sytuacji, gdy wynik procedury reklamacyjnej przeprowadzonej przez Sprzedawcę/Usługodawcę jest dla Klienta niezadowalający. m.in.:

1. 1 Klient może zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu przez stały sąd polubowny działający przy właściwym wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej (art. 37 ustawy o Inspekcji Handlowej). Regulamin organizacji i działania stałych sądów polubownych określa w drodze rozporządzenia Minister Sprawiedliwości.
1. 2. Klient może wystąpić o pozasądowe rozwiązanie sporu z przedsiębiorcą do podmiotu uprawnionego do rozstrzygania sporów tego rodzaju (w przypadku, gdy charakter sporu wskazuje, że kompetentny w sprawie jest podmiot uprawniony), na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy z dnia 23.09.2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. poz. 1823). Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi rejestr podmiotów uprawnionych.
1.3.  W przypadku sporu związanego z umową sprzedaży towarów lub świadczeniem usług (w tym zawartą przez Internet) Klient może zwrócić się do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o przeprowadzenie działań mających na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy Konsumentem a przedsiębiorcą (art. 36 ust. 1 ustawy o Inspekcji Handlowej oraz ustawa z dnia 23.09.2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich). Regulamin organizacji i działania Inspekcji Handlowej w zakresie pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich określa Prezes Rady Ministrów w drodze rozporządzenia.
1.4.  Powyższe formy rozstrzygania sporów mają dobrowolny charakter i uzależnione są od zgody obu stron sporu na dany tryb rozstrzygnięcia (powyższe postanowienia nie oznaczają, iż Sprzedawca /Usługodawca wyraża w niniejszym Regulaminie zgodę na rozstrzygnięcie przyszłych sporów w ww. formach, a mają na celu poinformowanie Klientów będących Konsumentami o możliwościach pozasądowego zakończenia sporu).

  1. Na stronie internetowej m.in. Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Konsument może znaleźć szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów.
  2. Sprzedawca/Usługodawca realizując obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) zamieszcza łącze elektroniczne do platformy ODR (platforma ODR służy do rozpatrywania sporów wynikających z krajowych lub transgranicznych umów zawieranych przez Internet):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

VIII. INFORMACJE DLA KLIENTÓW

  1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze Sklepu, Klient powinien dysponować:

   a. urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet;

   b. przeglądarką Internet Explorer 6.0 lub wyższą albo oprogramowaniem o podobnych parametrach.

  1. Korzystanie z aplikacji Strony Sprzedawcy może być uzależnione od instalacji oprogramowania typu Java, Java Script oraz akceptacji cookies.
  2. Sprzedawca informuje, że istnieją szczególne zagrożenia związane z korzystaniem przez Klientów z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, tj. podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość "zainfekowania" systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, "robaki", "konie trojańskie", oprogramowanie typu malware, spyware. Sprzedawca informuje również, że szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną, w tym i opisywanej w Regulaminie, wiążą się z działalnością tzw. hackerów, zmierzających do włamania się zarówno do systemu Sprzedawcy (np. ataki na jego witryny), jak i Klienta (tzw. „cracking”, „phishing”). By uniknąć zagrożeń z tym związanych, w tym pojawiających się w momencie otwierania e-maili, ważne jest, by Klient zaopatrzył swój komputer, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy, antyspyware, antymalware, firewall i/lub inne programy zabezpieczające komputer Klienta i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje.
  3. Sprzedawca/Usługodawca wykorzystuje pliki typu „cookie” w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu przez Klienta w celu usprawnienia zawierania Umów sprzedaży i korzystania ze Sklepu tj.: utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dostosowania Sklepu do potrzeb Klientów oraz tworzenia statystyk przeglądania Strony Sprzedawcy/Usługodawcy.
  4. Prawa wyłączne do treści udostępnianych na Stronie Sprzedawcy/Usługodawcy,                   w szczególności prawa autorskie, nazwa Sprzedawcy/Usługodawcy, znak towarowy Sprzedawcy/Usługodawcy, wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.

IX. NEWSLETTER ZILMAKS.PL

  1. Usługa „Newsletter zilmaks.pl” (dalej „newsletter”) umożliwia wszystkim zainteresowanym Klientom automatyczne otrzymywanie informacji o nowościach w Sklepie, promocjach, rabatach oraz innych informacji handlowych związanych    z działalnością Sklepu.
  2. Korzystanie z usługi newsletter jest dobrowolne i bezterminowe (umowa oświadczenie usługi „Newsletter zilmaks.pl” zawierana jest na czas nieokreślony). Usługa „Newsletter zilmaks.pl” ma charakter nieodpłatny.
  3. W celu świadczenia usługi newsletter i Usługodawca pozyskuje od zainteresowanych Klientów nazwy adresów poczty elektronicznej.
  4. Klient, który wyraził zgodę na otrzymywanie newslettera i dokonał w tym celu rejestracji, w każdej chwili ma możliwość dokonania zmiany bądź usunięcia swoich danych wprowadzonych w procesie rejestracji newslettera zgodnie z wskazówkami wskazanymi na Stronie Usługodawcy. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi „Newsletter zilmaks.pl” w każdym czasie, bez podawania przyczyny. W tym celu Klient może wykorzystać link anulujący subskrypcję usługi „Newsletter zilmaks.pl” znajdujący się w stopce każdego newslettera lub wysłać oświadczenie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Usługodawcy: zbyszek@zilmaks.pl, lub przesłać oświadczenie w formie pisemnej na adres korespondencyjny Usługodawcy:67-410 Sława, ul. Waryńskiego 81. Postanowienia niniejszego ustępu nie ograniczają Klienta będącego Konsumentem w możliwości odstąpienia od umowy o świadczenie usługi „Newsletter zilmaks.pl.”
  5. W celu zarejestrowania usługi newslettera należy wyrazić  zgodę  na  przetwarzanie  danych  osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej Klienta przez Usługodawcę oraz potwierdzić fakt zaznajomienia się z treścią Regulaminu, zgodnie ze wskazówkami wskazanymi na Stronie Usługodawcy.
  6. Niedozwolone jest wykorzystywanie  adresów   poczty   elektronicznej,   które   nie   należą   do   osób dokonujących rejestracji newslettera.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów w szczególności Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
  3. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw Klienta wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany Regulaminu ani z umów zawartych przed wprowadzeniem zmiany Regulaminu. W przypadku Klientów, którzy dokonali rejestracji oraz dokonali Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia oraz w każdym innym przypadku, w którym Klienta ze Sprzedawcą/Usługodawcą łączy umowa o charakterze ciągłym będą oni związani zmienionymi postanowieniami Regulaminu, jeżeli nie wypowiedzą umowy w terminie 30 dni od dnia powiadomienia o zmianie Regulaminu albo w terminie 30 dni od dnia powiadomienia o zmianie Regulaminu złożą oświadczenie o akceptacji zmienionego Regulaminu.
  4. Regulamin jest publikowany na Stronie Sklepu oraz dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie lub może być pobrany samodzielnie przez Klienta za pośrednictwem Strony Sklepu.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz w przypadku Klientów będących Konsumentami - ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 25.05.2018 r. i ma zastosowanie do umów zawartych począwszy od dnia 25.05.2018 r.